Sunday, June 16

Bila habih periksa, selalunya aku akan mula rajin buat kerja takda faedah.
Contohnya tengok cerita Korea. 


Plis plis tahun ni takde lagi aku tengok drama Korea. Begitu jugak dengan lagu Korea. 
Graduate dari tengok drama dan lagu Korea selepas pergi konsert Bigbang. 

Baru-baru ni tertengok cerita Faith. Yang ada Mat Gujunpyo tu. 
Dah la Mat Gujunpyo kacak tak kira. Dalam drama ni dia main pedang. 
Hati perempuan aku cair. 



Satu hari masa menganga tengok drama sambil mengemas barang, kawan aku mesej, "Hang dok buat apa?"

"Tengok drama. Faith."


"Hang ni enjoy sikit woi. Asyik tengok cerita sejarah blabla"





Dia silap baca. Faith dah jadi Fatih. 



Kan aku dah cakap selepas periksa ni aku rajin buat perkara pointless. Contohnya menulis post seperti di atas. 

2 comments:

Anonymous said...

Salam perkenalan akak, nie kali ke3 sye drop by kat blog akak. actually sye de benda nak tnye akak. kalo akak free bleh x akak email sye kat sini --> suhaila_toophat@yahoo.com

tenku butang said...

hai.. salam kenal,
follower no.83
done follow sini,
jom follow teman yea..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog