Tuesday, August 23

Cerita Bergambar

"Omooooooo parcel dah sampaiiii!" Terus aku berlari dan membelek semua enam penjuru kotak.


Menjadi Hulk Hogan jumpa makanan. Dengan rakus membuka segala balutan dan sellotape tanpa menggunakan sebarang alat bantu memotong. Setelah bersusah payah (memang sumpah susah dan payah, gila terer mama balut) akhirnya tereveal juga kotak di dalam.


Sengih. Benda pertama dijumpai setelah membuka kotak. 


Howyeah sample cekelet baru kilang mama! =)=)
Mint dark cekelet! Double fave~~~~~~~~~ Pengsan. -_-


Kuih tako mama buat. Hohohoho.


THE KUIH SIPUTTTTTTT. titik.


Samprit yang bakal diserang bukak puasa nanti. =)


KUIH SIPUTTTTT!


Tudiaaaaa. Segala package hari raya. 


Ohoho asam jawa. Hari menandakan pengakhiran menggunakan asam jawa keras versi UK.


Ok dah start emo. 


Tibee ada orang pasang lagu Dendang Perantau tepi telinga.


"Tisu tepi tu buat apa?"
"Oh dak, ni ada benda tumpah."
"Padia yang tumpah? Air mata ke hingus?"
"..."


Papadom petak! Oh oh oh oh oh oh~~~~


Kuih raya mantap Malaysia dari 568 Sama Gagah. Hang ada apa?? =)=)=)


Mungkin mama tak datang sambut raya kat sini, tapi kasih sayang tu tetap sampai. -_-
(ok segan sapa quote balik ayat ni kat gua, gua ligan)





Nota kaki = Bila tengok post lama rasa macam kanak-kanak pulak. Euww amat tidak matang di situ. Kthnxbai. 

5 comments:

Ifah Ibrahim said...

kuih semperit tak hncus.... hbt

.::annemishi::. said...

ah, aussie sekat food. T.T

yui92 said...

samprit favret..

ernah tinggal barang gak.. tp pesan ikut org je.. xpos pun =p=p=p

نور عزتي said...

terbaekk !!
=D

nekmo said...

ehhh.. alamat umat kita... hehe.. lupa lak... ang 568.. aku 578 hehhee...