Monday, May 30

Semua Perempuan Tu Cantik, Kan?

Memang aku selalu tak nilai sangat kalau aku tengok orang.

Contohnya, setelah kawan 3 tahun, aku baru sedar kawan aku seorang ni agak hensem. =)




Walaupun aku jarang tengok orang lama-lama, satu benda tu aku memang tahu dari dulu: Perempuan semuanya lawa.

Lelaki mungkin akan skeptik dengan ayat di atas. Haha. Suka hati kau.



Kalau depan lelaki, ada yang jenis bukan tunjuk-tunjuk. Memang selekehlah, superb.

Bila ada majlis apa-apa yang perempuan saja, yang selekeh ni kau takkan kenal langsung.

Lawa.



Kadang-kadang perempuan kalau masa lapang, selain lepak dan bergosip, saja melaram dalam bilik suka-suka.
Cuma tak boleh pakai keluar; Tak sesuailah. Haha.



Pernah dengar perkataan 'make-over'? Sebab tu ada yang cakap semua orang boleh jadi lawa.

5 comments:

.::annemishi::. said...

setuju!

confession. aku kadang2 suka usya perempuaan sebab perempuan nih lawa.
haha.sounds scary but i am straight. dont worry.

Hfz A. said...

thanks kak

nfdeeda_zubir said...

yang melaram kat dalam bilik tu bila dengan member.
kalau kat luar haram jadah nak pakaaii.
perempuan ni segaann tahuu. kehkeh

Aaroniero Arruruerie said...

true. every woman is beautiful :). hekhek.

melaram dalam bilik je. pakai cosplay Kakashi jom xD

Dai said...

anne = hahaha biasalah. kita pompuan memang suka tengok orang =P


mochi = same dik.


nfdeeda = mungkin ada jugak yg kurang segan? =P


aaro = haha aku slalu cosplay sasuke. (sebab baju dia murah hohoho) XD