Monday, May 2

KPOP

mood : sakit gigi sambil buat essay Biology. jadi terpaksa berhenti sekejap sebelum aku terbalikkan meja ni dengan segala macam nota fisiologi pokok.




well most people know aku memang suka tengok music video Korea. drama kureng sikit, jadi jangan tanya aku drama apa yang aku tengok best, sebab aku Full House pun belum start.

dan of course, aku tengok boyband Korea. aku perempuan, fair enough kan? cuba kalau aku lelaki dan tengok boyband dan girlband haram tak layan. ehem.



ada certain video memang aku suka sangat. every boyband ada different style. yang paling saya suka Super Junior, harap maklum. tapi actually semua aku hentam, tak kira.


dan ada jugak style yang aku tak suka. contohnya, bukak baju dan pakai baju tak tutup badan. euww geli okeh. kalau adik aku tak pakai baju dalam rumah pun kena super rasengan leteran dari aku. even pakai baju tak ada lengan pun kena aku punya jelingan syaitan.

call me innocence, tapi part lelaki tak pakai baju memang buat aku rasa jijik tahap moksya. kalau perempuan aku taknak cerita. sorry guys, aku tak rasa itu seksi. sampai tahap kalau aku ternampak permandangan yang tidak sihat ini, aku akan toleh ke arah lain, sambil muka blushing baba. tak percaya tanya kawan baik aku hahahaha.



-actually perenggan ini didedikasikan untuk malaysian Kpop group (konon), tapi sebab kena edit, satu paragraph yang memakan ruang sehingga 30 line kena padam. tak boleh publish di khalayak ramai.-




jadi to the guys yang menayang body untuk mendapat populariti, aku rasa nak tenyeh muka kome kat dinding, mahu? yes Rain, you included!

6 comments:

yui92 said...

kumpulan tu mmg lawak lah..haha la ni dah jadi MPOP plak dengar2nya..ngehngeh

Aaroniero Arruruerie said...

kenapa kau mesti sama dengan aku? hahahah. honto nii!!~ aku pun favour suju, tapi tak tengok drama korea. because it's too long dan tak epic macam naruto shippuden hahahah.

=_= yea, mpop woh!

Dai said...

Yui - mpop? Hahahaha mana keindahan pop?

Aaroniero - pfft yg ni pon ko sama aku? Hahahaa. Sama. Tgk naruto shippuden or gurren lagan lagi epik. =)

burhan al-hilmi said...

jgn jelez dai..mane tau nnti diorg jadi famous kat malaysia..kn2..

*mata ke atas, tangan di dada

Dai said...

hahaha like. =)

AnJell said...

leh dak aku nak kata post hang yg ni EPIC dayah? lawak kot..hahahah