Thursday, March 10

Siri Bercakap dengan Blog 3

Blog : Bos...

Tuan blog : ...

Blog : BOS!!

Tuan blog : ... Ko nak ape?

Blog : Sombong ye bos. Sejak ko dapat fly ko tak cakap dengan aku pon.

Tuan blog : Kecoh la engkau.

Blog : Bos, dengar la aku nak cakap pe.

Tuan blog : Yela aku dengar la ni. Mende weh?

Blog : ... Eh aku lupe...

Tuan blog : ... Aku busy ni-

Blog : Ha bos bos abaikan tu. Aku nak tanya asal bos tibe slalu guna bahasa Jepun?

Tuan blog : Ko ni sibuk la.

Blog : Tu la bos. Bos kenal aku lama pon bos taknak tanya aku. Aku reti bahasa Jepun kot bos.

Tuan blog : ... Engkau blog kot.. Cene boleh tawu bahasa kemende plak.

Blog : Member aku banyak la bos.

Blog : Bos nak dengar tak bahasa Jepun aku.

Tuan blog : Tak.

Blog : Aku tak kira aku nak tayang jugak.

Tuan blog : *facepalm*

Blog : Orewa Aku Mahu Chendol-des. Yoroshiku Onagaishimas!

Tuan blog : ...

Blog : Bos bagi galakan sikit kat aku tak boleh ke??

Tuan blog : Haish...


Tuan blog : Yela. Gakuei...

Blog : ... Mende tu bos?

Tuan blog : Tanya la member ko.


Blog : Bos ni keji!

Tuan blog : By the way, ko ni blog jantan ke? Blog ada jantina ke?

Blog : Ape bos ni!!!! xxx




Perbualan seterusnya tidak disiarkan kerana blog ini sudah merepek-repek menyanyi lagu Katy Perry.

3 comments:

sis-haneii said...

seriusly, u can create ur imaginary fren..

.::annemishi::. said...

hahahahah.... made my day.
tenkiu.

Dai said...

glad. =)