Tuesday, February 22

Hikayat Merong Mahawangsa

Aku selalu cakap aku tak suka tengok filem Melayu sebab jalan cerita klise dan tak entertaining pun. Yang aku rasa best pon cerita P. Ramlee dulu-dulu punya dan Sumolah, Afdlin Shauki.


Ni cerita baru KRU Production. Aku tengok trailer dia dah lama dah. Ingat nak tengok sebelum fly dulu. Tapi ni baru nak keluar kot.





Baba macam awesome gila! Promising! Ni baru la aku tak kisah nak melabur duit aku tengok di pawagam dowh.


Hope filem dia lagi gempak dari trailer. Respek ah!


4 comments:

syafiq yazid said...

woah...
mantap la kalo filem msia dah setaraf cam ni

Dai said...

mintak2 memang filem dia mantap. bila lagi filem malaysia nak naik camni? =)

rosmanrazif said...

harap2 gempak sampai blh tembus UK...
blh la nak tgk.....

Dai said...

haha itula. nak sampai sini susah sikit la. diorang tak suka tgk filem lain selain english.tp bila la boleh tgk good quality punya. -_-