Sunday, January 23

Okeh dari aku merepek pasal Bio dan orang lain sepatah haram pon tak paham, baiklah aku merepek pasal kebaikan amalan membaca.


Tajuk enti hari ini ialah : Constantly mixing water in lentic system and its significant to the aquatic ecology.

Dak dak melawak saja.






Currently i am pwned by guitar. And Naruto. Dan aku memang baru belajar pwned. So kalau salah ampun salah silap.


Walaupin tak ada kepentingan, tapi aku tulis jugak.
Masa-masa tekanan belajar aku dengar lagu classical music. For me, classical music yang best kalau dari japanese shamisen, flute, ghazal, chinese erhu, piano, and even malay classical music.


Dan even Kleine, Beethoven, Strauss, Brahms and Mozart pon aku tibai.


Sorry. Too random.

2 comments:

.::annemishi::. said...

baru 2 minggu lepas aku absorbed dengan classical music.. best kot.. aku suka gak...macam best kalau g live orchestra..

.::annemishi::. said...

baru 2 minggu lepas aku absorbed dengan classical music.. best kot.. aku suka gak...macam best kalau g live orchestra..