Tuesday, June 22

Saya Dah Sihat

Bila dah sambung kembali rasa ketagih mahu menulis. Dan tajuk di atas tiada kena mengena dengan entry di bawah.

Hari ini mood gembira. Sebab dapat mencipta resepi sendiri dengan jayanya. Sedap pulak tu. Selama ini kalau merapu selalunya hancur.

Baik abaikan. Daripada yang dapat saya perhatikan, blog ini menerima kunjungan yang agak hangat untuk satu entry. Satu entry ini sahaja. Pergh.... Petua Nenek Kebayan Turun Temurun Untuk Menghilangkan Cela Di Muka.. Pergh....

Okeh saya tahu entry ini memang sia-sia. Annyeong!

3 comments:

.::annemishi::. said...

hahahaha.. aku bca blik pon klakar..

~HuSnA ZuBiR~ said...

hahah..mmg merepek habis r, dai!! btw, aku dah dpt heroes hari tuh..xdan nk hbq kat ang..soriii..
dapt hari last tuh

Dai said...

haha, boleh tengok rupanya ramai rakyat malaysia yang berjerawat (?)