Thursday, June 24

please a-level i want to go to the UK!

Saya tengok satu program ini. Dia cakap kalau kita buat ‘future diary’ tentang apa yang mahu kita capai, boleh menjadi kenyataan. Jadi saya pon mahu mencuba. Tak rugi kan?

Tempat-tempat yang mahu dikunjungi semasa belajar di luar negara dan mangsa-mangsa:-

· Itali.

· Korea.

· Paris.

· Harry Potter Theme Park, Orlando, Florida. Kamarul Aizat. =)

· Timur Tengah. Ramai gila tour guide.

· Moscow, Russia. Syed Danial.

· Jepun. Zolakmal Dabat, sila bersedia.

· Beijing, China. Matmi.

· Australia. Ada Zawani, Qistina, Aiisyah Sairi... XD

· India. Nab.

· German.

· Amsterdam. Tempat yang Madam Hajar landing tu. =)

· Switzerland.


Macam gila stylo. Hasil pungutan dari menganga tangok gambar orang. Okeh sudah.

7 comments:

.::annemishi::. said...

nasib baik aku takda dalam list tour guide. :))

Dai said...

ehem2 saudari anneh juga tidak akan terlepas! hehe..

zol dabat said...

hg mai ja jepun
aku lari balik msia
hahahahaha
ada can hg punya Alevel hantaq mai jepun x????
klaw ada bes r, baru ada geng kat sni.......

Dai said...

zol keji... probability dalam 0 kot nak pi jepun. hang tunngu junior jela kot... =)

pooyuh said...

hurm...gud luck dayah...bila da p tempat2 tuh tgkp gambaq n upload bbyak erk...letak r kat blog ni ha...sng aku nk tgk...aku tgk gambaq jala..huhu...taun bila bley p xtau da...sob3x

Amira Athirah said...

xmau mai kt tmpt sy ke?hehe mai2 sni rmai bdak sbpikp ;)

Dai said...

haha watip hg kumpui duit mai ar... tmpt tdoq ku sponsor. kumpui duit wat flight ticket je. =)

mira - yah akan diserang jua! =)