Sunday, February 14

BONGOK

Saya pernah dengar orang cakap yang bulan November paling bayak kes buang bayi. Sebab hari Valentine bulan Februari. Bongok.



Gambar ini diambil dalam KTM menuju ke Rawang, 12 Februari 2006, jam 5.06 petang. Bongok.

Mungkin mereka ini sudah kahwin, mungkin tidak. Probability kahwin mungkin 0.41, sebab nampak macam belum. Wallahualam. Kita boleh kenal kan macam mana orang yang dah kahwin, macam mana belum. Probability student UPSI, 0.76. Sebab ketika itu pelajar UPSI baru keluar, dan ramai yang naik KTM. Oh rupa mereka memang seperti pelajar. Bawak beg balik kampung macam pelajar lain, dressing macam pelajar lain, memang boleh kenal lah. Wallahualam. Malas nak sorokkan nama institusi berkenaan. Biar ada orang terperasan sikit. Bongok.

Ok fine aku geli, kau menyondol-nyondol dengan pasangan kau, aku yang di belakang ini boleh nampak kot. Kalau kau dah kahwin balik rumah kau buatla. Tak payah nak menyendeng-nyendeng depan aku. Sepanjang sejam lebih aku dalam KTM tu aku berdoa barang-barang yang diletak di atas kepala korang tu jatuh hempap kepala sekor-sekor. Balasan dunia. Kalau kena hempap tu tak insaf lagi entahlah. Bongok.


Wallahualam. Hanya Allah yang mengetahui.

5 comments:

.::annemishi::. said...

pergh.. gamaq skodeng.. aku pun byak kali jumpak.. tpi tak terasa nk snap plak..

ada skali tuh, lesbian pya kapel dpan mata bermesra. mak aii...

depan aku jgak kau nk tnjuk kasih syang. sepak kang..

nadia said...

adeh..skodeng bukan main..kalo iye pon nk bercintan pada2 la..kn dayah kn?

Dai said...

anneh - ha'ah ntah la. klu nk wat dosa pon xyah la nk libat org skali. tensen pala hotaku. kita kan kna mncegah kemungkaran, tp ak nk wat cene pon tataw...


nadiah - haha... ni bkn skodeng, depan2 aku ni. klu aku yg pi intai xpa gak. dh la beraba-raba merata alam... adoyai...

ﺷﻬﻤﻲ @ iBnU SuRaiNi said...

budak skolah pon dah sakan dah berkepit skrang nih....

untung la doktor yg dok buat abortion...

Dai said...

yep. berkepit dan menyondol-nyondol. pastu bwang merata2. hish. alahai, ntahla dr yg wat abortion tu bdosa skali ke x...