Friday, December 11

Live Traffic Feed

Tajuk di atas merujuk kepada kotak warna hitam bergaris merah di sebelah kanan blog ini.

Kawan-kawan saya ramai yang telah bermusafir di seberang laut. India ada, AS ada, China ada, Rusia ada, Jepun ada, Kanada ada. Bak kata pendek, bertebaran meratalah. Jadi saya punya trafik juga sibuk, bendera macam-macam negara lekat di situ. Seronoklah.

Tambah meriah apabila baru-baru ini senior-senior saya di kolej habis felai ke United Kingdom. Jadi Koleksi saya bertambah satu lagi; Britain.

Taktik yang baru saya dapat cipta ialah meneliti tempat dari mana pengunjung datang, saya terus boleh tahu siapa. Sebagai contoh jika ada ‘London’ di situ saya tahu itu Midi. XD

Jadi dalam proses menulis ini saya terbayang jika saya di sana nun jauh nanti, gembira saya menerima kunjungan orang Malaysia!


Nota kaki : Oh mungkinkah ada petai dijual di England?

6 comments:

~HuSnA ZuBiR~ said...

salam dai..lama sgguh ak xsggh erh...huh..dh tbyg2 kan..ni sem last kita , dai!! wah..insylh ton dpn pkt pi UK..huhu..

btw, sja nk habaq..nih,da post bru kt blog..sila2 jguk..stlh lma ku xupdate..huhu :D

nurulzawaniibrahimexstara said...

kak dayah! tunggu, nnati ada satu lagi : Aus.

doakan kami felai.

rosmanrazif said...

jangan nanti dah kat sana,balik malaysia dah tak kenal petai...................

rozailiaswan said...

~joden x sbut pon..
cheh!....nk jgk .. LOL..

sory la lau lma x masuk..
tgh exam..
huhu
doa2 kn la yer..

Dai said...

husna - i'allah. mari berdoa agar kjayaan yg dikurniakan kpd kita membawa kita lenih dekat kpdnya. =)

zawani - ya2 sedang tgu. i'allah. =)

rosman - dai = pedai = petai
haha. tdk mgkin saya melupakan petai yg awesome itu! =)

rozaili - org jordan lama xbkunjung ke sini. huhu... tlupa psal jordan. xpe, lpas ni jordan akan sntiasa diingati. i'allah, smoga kita semua dikurniakan kejayaan. =)

Fairosza said...

-saya-juga-mau-fly-