Monday, March 30

Siri Bercakap Dengan Blog

Blog : Bos!

Tuan Blog : Ape?

Blog : Aku rindu kat bos.

Tuan Blog : Ala, jangan la kacau aku. Esok aku ada exam Bio.

Blog : Bos ni, asyik sayang kat Bio je. Asyik-asyik buku Bio bos. Aku pun nak kasih sayang bos jugak…

Tuan Blog : Nanti la. Lepas exam aku layan ko.

Blog : Aku nak sekarang la bos.. Aku rindu kat bos. Lama bos tak update aku..

Tuan Blog : Haish, ko ni. Asyik nak merajuk je. Aku cakap nanti, nanti la aku update ko. Aku busy la sekarang.

Blog : ...


Beberapa minit kemudian..


Blog : Booossss…. (nada menyendeng-nyendeng)

Tuan Blog : Hape mende?

Blog : Bos dah abeh study ke?...

Tuan Blog : Eiy, aku cakap lepas exam la.

Blog : Exam bos abeh bila?

Tuan Blog : Jumaat ni. Lepas Bio paper 2 aku update la ko..

Blog : Tengok tu. Bio lagi. Aku rasa cam nak bunuh je Bio tu!

Tuan Blog : Ko bunuh Bio, aku lanyak ko!

Blog : Sampai hati bos.. Bos lagi sayang Bio dari aku… Wuu…

Tuan Blog : Haish. Macam-macam la ko ni. Nak kena dengan aku ka?

Blog : Bos jangan la marah..

Tuan Blog : Ko buat aku marah!

Blog : Yela. Yela. Aku diam je..


Pengajaran :- Berilah kasih sayang secukupnya pada blog anda. Jika tidak, study anda akan terganggu.

4 comments:

.::annemishi::. said...

ahahahahahahahah..

x leyh blah dowh~~~

lawak laa ang nih dayah...

Rabiatul Adawiah Sulaiman said...

blog aku mendapat kasih sayang penuh.
malang betul bertuan kan engko ni. hahaa

Syed Danial said...

tak tau plak aku blog nih bulih berkata-kata..hang ni musti sayang gila kat blog hg ni kan :)

Dai said...

anne: haha..

ada: yeke? tapi ada blog aku gtau yg blog ko ngadu kat dia... aiseh...

syedanial: ish musti... ikut kempen kerajaan "sayangi blog anda"..